Bezorgen & Afhalen

  • Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

    U kunt onze leveringsvoorwaarden hier vinden. 

  • Waar zie ik de levertijd van mijn order?

    Log op onze website in met uw accountgegevens. Ga naar ‘Bestellingen’ en selecteer de bestelling waarvan u de levertijd wilt zien. 

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van de grootte van uw bestelling en de plaats waar geleverd moet worden. Bij elk product op onze website worden de bezorgkosten benoemd, ook tijdens het bestellen ziet u deze kosten terug in het overzicht. 

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    We werken langdurig samen met een zorgvuldig geselecteerde groep transporteurs om zo onze servicekwaliteit te kunnen waarborgen. Ons logistieke systeem kiest automatisch bij elke bestelling voor de beste match om u bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren.


     

  • In welke landen leveren jullie?

    We leveren onze producten wereldwijd. Neem voor prijsopgaves en bezorginformatie contact op met ons sales team.

  • Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

    Ja, u kunt de bezorgdatum nog laten wijzigen, echter kan dit niet op de dag van bezorging zelf. We vragen u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u wijzigingen wilt maken. 

  • De bezorging is vertraagd, wat nu?

    Mocht het gebeuren dat uw bestelling vertraging oploopt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. We bepalen dan samen met u een nieuwe lever- of afhaaldatum.

    Heeft u nog vragen over uw levering? Neem dan natuurlijk contact op met onze klantenservice

  • Track&Trace werkt niet, wat nu?

    Wanneer de Track&Trace code die u ontvangt niet werkt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice

  • Wordt mijn bestelling gemonteerd?

    Nee, uw bestelling wordt niet voor u gemonteerd. 

  • Waarom ontvang ik een deellevering?

    We versturen onze bestellingen alleen wanneer deze compleet zijn, mits er geen andere afspraken zijn gemaakt. 


    Alleen wanneer een deel van uw bestelling direct vanuit onze leveranciers wordt verzonden kunt u een deellevering ontvangen. Een deel van uw bestelling komt namelijk bij onze leveranciers vandaan, terwijl het andere deel uit ons logistieke centrum in Wapenveld vandaan komt. 


    Wilt u een bestelling in delen ontvangen? Neem hierover contact op met onze klantenservice, om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

  • Product is beschadigd geleverd, wat nu?

    Wanneer een product beschadigd wordt geleverd vragen we u hierover een aantekening te maken op de CMR, melding te maken bij de chauffeur en foto's te maken van de schade. Neem daarna per mail contact op met onze klantenservice en stuur de foto's mee. 

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, u kunt uw bestelling zelf bij ons ophalen.

    Let op: Plaats uw bestelling vooraf en geef tijdens het bestellen aan dat u de bestelling wilt ophalen. U ontvangt van ons per mail de bevestiging met de nodige informatie om uw bestelling af te kunnen halen. 

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    Bestellingen kunt u ophalen van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur


    Zonder bevestiging dat uw order klaar staat, kunnen deze niet afgehaald worden. Voor bezichtigingen dient u vooraf telefonisch contact op te nemen met onze sales afdeling om de mogelijkheden te bespreken.


    Adresgegevens


    Kruizinga

    Ir. R.R. van der Zeelaan 1

    8191 JH Wapenveld

    Nederland



    Route plannen

    Veiligheidsvoorschriften bij een bezoek aan Kruizinga

    Om uw veiligheid en dat van onze medewerkers te waarborgen moet u met een aantal zaken rekening houden.



    • Roken en open vuur is ten strengste verboden op het gehele terrein en in alle gebouwen.
    • De maximale snelheid op onze terreinen is 20 km/h.
    • Onze magazijnen zijn uitsluitend te betreden samen met een medewerker van Kruizinga.
    • Kinderen onder de 16 jaar hebben geen toegang tot onze magazijnen.
    • Huisdieren zijn verboden. 
  • Hoe snel kan ik mijn bestelling afhalen?

    In de orderbevestiging vindt u de dag en tijd waarop u uw bestelling kunt ophalen. Dit kan verschillen per bestelling door o.a. de tijd waarop de bestelling wordt geplaatst en onze voorraad.  

  • Track&Trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen, wat nu?

    Wanneer de Track&Trace informatie aangeeft dat uw bestelling is bezorgd, terwijl u deze niet heeft ontvangen vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice

Staat uw vraag er niet tussen? Onze klantenservice helpt u graag verder!

Bel ons op 088 533 15 55
E-mail sturen
;