Levering


  • Uw bestelling bezorgen

    Het grootste deel van ons assortiment wordt franco geleverd. Voor de artikelen welke niet franco geleverd worden berekenen wij de transportkosten voor u. Na ontvangst van uw bestelling wordt door ons berekend hoe efficiënt wij uw bestelling kunnen verpakken. U ontvangt een bevestigings e-mail met de berekende transportkosten.

    Pakketzending met GLS
    Indien uw zending als postpakket verstuurd kan worden, kunt u gebruik maken van flexibele bezorging (FlexDeliveryService). GLS informeert u tijdig over de bezorging van de goederen en biedt u de keuze uit een groot aantal aflever opties. Zodra de bestelde goederen klaar staan om verzonden te worden, ontvangt u een e-mail met informatie over de bezorging van het pakket door GLS.

    Op deze manier kunt u tijdig voorzieningen treffen om de zending in ontvangst te nemen. Een wijziging doorgeven is mogelijk tot 23:59 uur op de dag van vertrek bij Kruizinga.nl, zelfs voor het eerste aanlever moment. Hierbij is het mogelijk om online uit meerdere aflever opties te kiezen, zoals:
    - een nieuwe datum kiezen met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur;
    - aflevering bij een GLS PakketShop naar keuze, hierbij bepaalt u zelf wanneer u de zending ophaalt.

    Uiteraard blijft het mogelijk om de zending te volgen middels track & trace.

    Meer informatie: https://gls-group.eu/NL/nl/home



  • Afhalen in Wapenveld

    Wilt u liever zelf afhalen, dat kan!

    Openingstijden 

    Kruizinga.nl
    Ir. R.R. van der Zeelaan 1
    8191 JH Wapenveld 
    Nederland 



  • Leveringsvoorwaarden

    Lees hier onze leverings- en betalingsvoorwaarden (PDF)



  • Levertijden

    Kruizinga hanteert onderstaande indicaties voor levering, alle levertijden staan vermeld bij de producten en zijn eenvoudig te onderscheiden op kleur.  

     = Op voorraad 
     = Bezorging binnen 8 werkdagen
     = Bezorging binnen 12 werkdagen
     = Bezorging binnen 3 a 4 weken
     = Bezorging binnen 4 a 6 weken
     = Levering na overleg 


    Als u de status van uw bestelling wilt weten dan kunt u inloggen in “Mijn account” bovenaan de website. Als u inlogt kunt u van elke bestelling online de status volgen. 



  • Vertraging

    Mocht het gebeuren dat uw bestelling vertraging oploopt, zullen wij u zo snel mogelijk contacteren om samen met u een nieuwe lever- of afhaaldatum te bepalen. Lees hier alles over levertijd.

    Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.